Pionýrák

Máme za sebou první kolo prezidentských voleb. Výsledky vyvolávají spoustu emocí, media se jen tetelí přílivem informací, avšak je tu i jiná rovina.

Ani mě tak nepřekvapuje volební výsledek. Vlastně je to jen logický důsledek. A to ať se bavíme o loňských podzimních volbách, nebo o těch proběhnuvších prezidentských, třebaže v jejich poločase. Spíš mě fascinuje ta neutuchající zaslepenost těch moudřejších, které by člověk klidně mohl nazvat jako "tábor kavárníků". Přitom by to měli být právě oni, kdo se citlivě pokusí vysvětlit těm z druhého tábora, proč je právě lepší, ta jejich volba. Takové to "kdo volil Zemana, ať si mě vyškrtne z přátel"... Tak to mi přesně evokuje dětství a stupidní party se všemi těmi vyprovokovanými rvačkami. To přesně je na těch celých volbách tragedie největší, nikoli vlastní výsledek voleb. Vždyť my si kvůli tomu stavíme mezi sebou zdi! Chápete to? Kvůli cizím lidem, kvůli nějakým politikům! Tudy, cesta podle mě opravdu nevede.

 

 

Autor: Marcel Šádek | sobota 13.1.2018 20:48 | karma článku: 16,34 | přečteno: 807x
  • Další články autora

Marcel Šádek

Tak to chtěla

31.12.2023 v 11:48 | Karma: 6,57

Marcel Šádek

Svědomí

18.11.2022 v 10:24 | Karma: 4,04

Marcel Šádek

Chlebíček

11.3.2022 v 9:22 | Karma: 7,11

Marcel Šádek

Gól, který jsem nikdy neviděl.

21.12.2021 v 14:33 | Karma: 9,29