Diskuse

Kalhotky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to jsem ani netušíl, přiznám se. To je vskutku tvrdá měna, nebo spíš tvrdící :)

0 0
možnosti

No, tak kalhotky byly za realneho socializmu prepocitavaci jednotka na Dollary, Libry a Marky. kolik si muzes koupit kalhotek za hodinu prace, jsem slysel casto od navstevnic z Ceskoslovenska.

Podotykam ze neslo o me, ale ty me manzelky.

A dodal bych, ze z toho ceskoslovenska jsem z obchodnich domu znal jenta jaksi umelehmotne, docela hezke podobne zaclonam. A navstevnice zase temer neznaly ty bavlnene.

Ale to uz je vlastne davna minulost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Kolem roku 2000 jsem začal psát a fotit něco, o čem jsem se později od kamarádů z řad IT dozvěděl, že je to vlastně ten blog. Dnes už Blbý Kecy, tak se ty stránky jmenovaly, naštěstí neexistují. Dost realisticky popisovaly všechny ty mejdany, párty a večírky. S odstupem času už to ale vyvolává jen úsměv. Vždyť takoví jsme vlastně opravdu byli, taneční, klubová generace

Seznam rubrik