Kámo

Autorská poezie z připravované sbírky bezvýznamného ajťáka s názvem "Samý nuly" Do kapsy se nevešel, přesto každý z nás ho tenkrát měl :)

Marcel Šádek - Kámo ( 2018 )

 

Byls největší můj kámo
a zahrál vždy to co jsem chtěl.
Teď ležíš, přesně kde mi není známo
a já přesto na tebe nezapomněl.
Byls můj kámo...
Kamosonic
WM 4

 

 

 

Autor: Marcel Šádek | pátek 6.4.2018 14:58 | karma článku: 7,00 | přečteno: 205x
  • Další články autora

Marcel Šádek

Tak to chtěla

Dopsal jsem další povídku, která je ze sbírky "Chlápek od vedle". Tak jako ta předchozí, je i tato svobodnou autorskou fikcí, která však neváhá koketovat s dávno minulou realitou.

31.12.2023 v 11:48 | Karma: 6,57 | Přečteno: 265x | Diskuse| Poezie a próza

Marcel Šádek

Mraky tady, mraky tam, raketou vše rozmetám

Co vás všechno nenapadne po týdnech čekání na slunce svit? Jak marné... Však těžko slovům uvěřit. Kde je pravda, kdo to ví?

18.4.2023 v 21:11 | Karma: 3,45 | Přečteno: 82x | Diskuse

Marcel Šádek

Svědomí

Mikro souverší pojednávající o smrti a oné kouzelné chvíli,která jí předchází. Mysl zaplaví poslední roj myšlenek, vzpomínek a probouzí se svědomí. Autorská poezie z připravované sbírky bezvýznamného ajťáka s názvem "Samý nuly".

18.11.2022 v 10:24 | Karma: 4,04 | Přečteno: 107x | Diskuse| Poezie a próza

Marcel Šádek

Chlebíček

Další kousek autorské poezie z připravované sbírky bezvýznamného ajťáka s názvem "Samý nuly". Jak vyřešit napjatou mezinárodní situaci?

11.3.2022 v 9:22 | Karma: 7,11 | Přečteno: 310x | Diskuse| Poezie a próza

Marcel Šádek

Gól, který jsem nikdy neviděl.

Nedávno mě kamarád přesvědčil o tom, že by bylo dobré sepsat to. Nakonec jsem pochopil, že se ani já nechci vzdát tak nevšedních vzpomínek. Nerad bych, aby je čas rozfoukal z mé paměti.

21.12.2021 v 14:33 | Karma: 9,29 | Přečteno: 305x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Kolem roku 2000 jsem začal psát a fotit něco, o čem jsem se později od kamarádů z řad IT dozvěděl, že je to vlastně ten blog. Dnes už Blbý Kecy, tak se ty stránky jmenovaly, naštěstí neexistují. Dost realisticky popisovaly všechny ty mejdany, párty a večírky. S odstupem času už to ale vyvolává jen úsměv. Vždyť takoví jsme vlastně opravdu byli, taneční, klubová generace

Seznam rubrik